Çağrı Merkezi

444 9 205

Memnuniyetiniz bizim için önemlidir!

Servis hizmeti ihtiyacınız durumunda  web sitemizden ihtiyacınıza göre “Arıza/Şikayet Formu” veya “Devreye Alma Talep Formu” doldurmanız yeterlidir. Servis organizasyonu Satış Sonrası hizmetler departmanımızca yapılır, müşterimize SMS olarak bilgi iletilir. Arızalara müdahale süresi 24 saattir (1 iş günü), ilk çalıştırma işlemleri ise 3 iş günü içinde yapılmaktadır.

İlk çalıştırma veya arızalarda Türkiye’nin her şehrinde bulunan eğitimli ve sertifikalı teknisyenlerimiz, genel merkezimizde bulunan “Çağrı Merkezi” birimimiz tarafından yönlendirilerek müdahale sağlanır. Servis işlemlerini tamamladıktan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz müşterilerimizi arayarak teyit almaktadır.

İşlem herhangi bir nedenle tamamlanamadıysa organizasyon süreci tekrar başlatılır.
Her servis hizmeti sonunda müşterilerimizin telefonlarına anket yönlendirilerek memnuniyet ölçümü yapılmaktadır.
Tüm Teknik soru, arıza ve şikayetleriniz için [email protected] Müşteri Hizmetleri mail adresimiz ve 444 9 205 nolu Çağrı merkezimizden Bizlere ulaşabilirsiniz.